لبیک؛ طراحی فرهنگی مذهبی

لبیک؛ طراحی فرهنگی مذهبی

امام خامنه ای:
شکی نیست که بر اساس حقایقی که خداوند متعال تقدیر کرده است، خاورمیانۀ جدید شکل خواهد گرفت و این خاورمیانه، خاورمیانۀ اسلام است.

دیلمی از پیامبر اکرم ( صلی الله علیه و آله ) نقل می کند که خداوند می فرماید :
هرکس وضویش را از دست بدهد و وضو نگیرد به من جفا کرده است،
و کسی که وضویش را از دست بدهد و دوباره وضو بگیرد
و حداقل دو رکعت نماز نخواند بر من جفا کرده ،
هرکس وضویش را از دست داد تجدید وضو کرد
و دو رکعت نماز خواند و پس از آن دعا نکرد بر من جفا کرده است
و هرکس وضویش را از دست بدهد و پس از آن وضو بگیرد و نماز بخواند دعا کند
و از حوائج دنیا و آخرتش چیزی بخواهد و من اجابت نکنم ، من بر او جفا کرده ام و من خدای جفا کار نیستم.

ارشاد القلوب آخر باب 13 و آخر باب20 

نظرات (۱۲)

سلام اخوی زدی تو کار احادیث!!! واقعا احادیث جالبی میاری خدا خیرت بده
با نوای وبلاگ در خدمتیم .یاعلی
پاسخ:
سلا
محبت داری...
چشم
سلام ممنون که به وبم سر زدید 
وبتون قشنگ و پرمطلب هستگبه امید موفقیت های روزافزون
پاسخ:
سلام وظیفه بود آقا بهنام...
انشاءالله شما هم موفق باشی همیشه
التماس دعا
  • دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
  • سلام علیکم
    احادیثی که درج کردید تو وبلاگتون فوق العاده است
    خیلی خوب و با زبانی شیوا مطرح شده
    متشکر از این امر
    التماس دعا
    پاسخ:
    علیکم السلام
    احادیث که همشون فوق العادست :-)
    ممنون از شما...
    محتاج دعاییم
    عجب حدیث دراماتیکی بود!
    آقا تشکر. خدا قوت
    پاسخ:
    سلام
    خیلی به خود من امید داده...
    وظیفه بود و ناقابل
  • امیر عمادی
  • سلام..عالی بود
    پاسخ:
    سلام داداش
    آره خداییش ...
  • دلتنگ شقایق
  • سلام و ادب
    ممنون از حضورتون
    دعاگوی همه دوستان بودم.در پناه خدا باشید.یا علی
    پاسخ:
    سلام
    وظیفه بود...
    ممنون
    یاعلی
  • شهیده گمنام "بی پلاک 313"
  • یازهراس
  • نازنین روانبخش
  • سلام
    هم فکری فلبی مون در مورد روابط بانامحرم اونقدر برای خودم و گاها اطرافیانم که صحبت کردند مفید بوده که تصمیم گرفتیم جلسه ی دومی هم بذاریم و بی صبرانه منتظر تشریف فرمایی تون و شنیدن نظرات تون هستیم
    دعامون کنید
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    انشاءالله
  • بچه های سطح شهر
  • سلام 
         خیلی خیلی قشنگ بود .
    پاسخ:
    سلام
    آره خدایی...
  • چریک جامانده
  • سلام

    خیلی عالی بود

    راستش من یکی که نمیدونستم

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    ممنون...
    یاعلی مدد
  • عاشقان بقیع
  • با سلام به روزم با حق الناس
    پاسخ:
    سلام چشم...
  • آنتی زیون
  • امام صادق علیه السلام می فرمایند:
    هر کس وضو بگیرد، سپس در رختخواب خود برود و بخوابد، بستر او مانند مسجد او خواهد بود.
    وسائل الشیعه ج1 ص378
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">