لبیک؛ طراحی فرهنگی مذهبی

لبیک؛ طراحی فرهنگی مذهبی

امام خامنه ای:
شکی نیست که بر اساس حقایقی که خداوند متعال تقدیر کرده است، خاورمیانۀ جدید شکل خواهد گرفت و این خاورمیانه، خاورمیانۀ اسلام است.

اولین ذکر پس از افطار

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ

اولین ذکر پس از افطار


" برای دیدن اندازه اصلی، بر روی تصویر کلیک نمایید. "

............................................

عطا کردی خطا کردم، خطا کردم عطا کردی

وفا کردی جفا کردم، جفا کـردم وفا کردی

تو بی‌شرمی ز من دیدی و بر رویم نیاوردی

ز عبد بی‌حیای خود حیا کـردی حیا کردی

مرا هر لحظه زنجیـر گناهـی بود بر گردن

تو خواندی و مـرا از آتش دوزخ رها کردی

من از تو قهـر کردم تـو پیـام آشتی دادی

کرم کردی دوباره این فراری را صدا کردی

من بیچاره از غفلت دویـدم جـانب شیطان

تو از رحمت مـرا بـا دوستـانت آشنا کردی

تو بخشیدی گناهم را؛ خریدی اشک و آهم را

تو زخمم را شفا دادی تو دردم را دوا کردی

من از فرمـان تـو کردم تَمَـرُّد، بـارمعبودا !

تو حاجات مـرا بـر لب نیاورده روا کـردی

من از خود آبـرو بردم تو بر من آبرو دادی

من از غفلت چه‌ها کردم تو از رحمت چه‌ها کردی

اگر می‌خواستـی در آتـش قهرت بسوزانی

چرا این رو سیه را زائر کـرب و بـلا کردی ...

غلامرضا سازگار

نظرات (۴)

  • ذره بین نویسان
  • بچه های سطح شهر
  • سلام 
    صلی الله علیک یا اباعبدالله 
    از کنار مرقد جد آقای غریبمون حسین نائب الزیارتم حسین جون به بچه های هییت بگو جای همشون خالیه
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    چه حالی میکنیا...
    خیلی خیلی دعامون کن...
    با سلام و احترام؛
    مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/58147
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

    مادرم سفارش کرده که بگو اول ماه
    بأبی أنت وأمی یا أباعبدالله
    بخت امسال برایم یار است
    عطشت را عطشم غمخوار است
    بفدای لب عطشان حسین(ع)
    اولین ذکر پس از افطار است...
    "ماه خدا مبارک"
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">