لبیک؛ طراحی فرهنگی مذهبی

لبیک؛ طراحی فرهنگی مذهبی

امام خامنه ای:
شکی نیست که بر اساس حقایقی که خداوند متعال تقدیر کرده است، خاورمیانۀ جدید شکل خواهد گرفت و این خاورمیانه، خاورمیانۀ اسلام است.

اربعین

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۴ ب.ظ

اربعین


من که در پیچ و خم جاده ی دنیا ماندم

دردم این است چرا این همه تنها ماندم؟!

یک نفر نیست به داد منِ تنها برسد؟

در پی «راه بلد» در دل صحرا ماندم

حلّ این مشکل امروز به دست فرداست

چند سالی است که در حسرت فردا ماندم

در حقیقت شده آیا که بپرسم از خود

چه قدَر منتظر یوسف زهرا ماندم؟!

من به دنبال تو امّا تو کنارم هستی

آه ... من با لب تشنه، لب دریا ماندم

چه کسی گفته که تو غایبی آقا؟! غلط است

منِ آلوده در این غیبت کبری ماندم

نوکری روسیهم ... جای تعجّب دارد

با تمام بدی ام باز هم «آقا» ماندم

یا بگویید:«بیا» یا که بگویید: «برو»

خسته ام بس که در این «شاید و امّا» ماندم

پسر فاطمه! نگذار که ناکام شوم

جلوه کن منتظر جلوه ی طاها ماندم

کربلا ... پای پیاده ... چه قدَر می چسبد

من که امسال هم از کرب و بلا جا ماندم

محمد فردوسی

نظرات (۱۰)

  • علی موحد سرشت
  • سلام داش حسین
    خوبی دادا....
    آقا عالی بود
    بسیار عالی بود....
    ایده بسیار زیباست.....
    اجراشم خیلی خوبه.....
    در ضمن کوچکتم.....
    التماس دعا دارم داش حسین.....
    یا علی مدد...

    پاسخ:
    سلام داداش
    مخلصیم...
    آقا ممنون...
    بسیار هم ممنون...
    نظر شما هم بسیار زیباست... :)
    کوچکتیم...
    محتاج دعاییم...
    یاعلی مدد....
    سلام...

    چیزی برای نوشتن ندارم....جز این سروده زیبا که این روزها زیاد گوش می دهم....

    باسمه تعالی سر....حمید رضا برقعی

    http://ammarclip.blog.ir/1392/09/27
    پاسخ:
    سلام
    خیلی زیبا بود...
    ممنون
  • زمــــ ـان فــــ ـرج
  • التماس دعا
    [گل] الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم [گل]
  • اسلامیک بکگراند
  • سلام ممنونم که سرزدید انشاالله تو کارهای بدی بیشتر یاد میگیرم و میزاریم ممنوم از راهنماییتون
    پاسخ:
    سلام و ادب
    وظیفه بود...
    التماس دعا
  • چریک جامانده
  • سلام یلداتون مبارک
    اربعین تسلیت

    بار گران کشیده ام زخم زبان شنیده ام

    هجده سر بریده به روی نیزه دیده ام

    یک اربعین گذشته و من از اسارت آمدم

    از شام وکوفه عاقبت بهر زیارت آمدم

    شرح کدامین غصه ات با تو گویم یا اَخا؟؟؟

    منزل به منزل بوده ام با قاتل تو همسفر...

    سیلی نخورده بین ما، حتی نمانده یک نفر...

    در مجلس نامحرمان مرگ از خدا کردم طلب...

    لب تو بود وخیزران که جان من آمد به لب...

    بیا بزرگی کن مگیر از من سراغ دخترت را ...

    درگوشه ی خرابه ماند کنار بریده سرت اَخا...

    اربعین سید وسالار شهیدان تسلیت باد.التماس دعا

  • matin soleymani
  • بسیار زیباست!
    به جای حافظ وسعدی....
    مقتل باید خواند...
    لهوف باید خواند...
  • محمد فرضی پوریان
  • با سلام خدمت شما. سالروز اربعین حسینی(علیه السلام) رو به شما تسلیت عرض میکنم. در روایت داریم که یکی از نشانه های شیعیان ما زیارت اربعین است. انشاءالله که امروز بتونیم به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(علیه السلام) خوب عرض ادب کنیم و ان شاءالله که عزاداری هاتون در این ایام مورد قبول درگاه الهی قرار بگیره.

    با پست جدیدی هم در خدمتتون هستم.

  • شهیده گمنام
  • در حقیقت شده آیا که بپرسم از خود

    چه قدَر منتظر یوسف زهرا ماندم؟!

    یک اربعین هم گذشت ....!؟

    یاحسین (ع)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">